create your own banner at mybannermaker.com!

Tuesday, April 5, 2011

Misterinya Benda Ni...










Sekarang agak kecoh pasal lambang misteri alah ni kat internet... gambar last 2 hari2 kat tv da tunjuk... Apa benda sebenarnya ni?? bentuk macam radioaktif punya lambang... Mungkinkah ada kena mengena dengan letupan loji nuklear kat Jepun dulu... Adakah radiasi 2 dah mula sampai kat Malaysia?? Bentuk 2 jugak nampak macam 5 ekor kambing (bahagian kepala).. Adakah ini salah satu lagi dari rancangan FREEMASON??

MUNGKINKAH???? ADAKAH????

Macam2 andaian la yang boleh dibuat dan telah dibuat.. Itu hak individu.. Kalau nak kata 2 mungkin lambang Funfair yang baru nak bukak pon xpa... Asal boleh ja.. Kebenaran dia tetap masih misteri.. Sama2 la kita tunggu, kalau gamak malas sangat nak tunggu, p la cari sendiri benda alah pa la lambang 2...

Pada pandangan aku pulak mengikut dari tahap otak aku yang kurang bijak tapi bernas ni aku rasa itu mungkin amaran awal dari makhluk asing yang bercadang nak menyerang bumi... Mungkin dari jenis Predator, mungkin jugak dari Battle Of Los Angeles atau mungkin jugak datang dari planet Nebula 2.. Aku rasa kerajaan dunia patut menubuhkan 1 Guardian Paranormal Team yang bertanggungjawab mengatasi masalah ni dan seterusnya bertanggungjawab melawan semua makhluk asing tersebut... Ciptaan senjata canggih macam gundam 2 patut di kaji dengan lebih mendalam bagi menghadapi serangan makhluk2 asing 2 nanti.. Kita xtau mana la tau senjata diorang canggih keluar laser macam The Day After Tomorrow 2.. MIB pon patut ditubuhkan baru la ada gaya... Agak korang patut x kita mintak bantuan oltromen?? Amacam korang setuju x dengan aku.. patut ka aku usulkan benda ni dekat dunia.. penting ni... masa depan dunia ni... Sapa nak join?? Amacam da bran??
.
.
.
.
.
.

Soalan - Agak2 aku ni banyak terpengaruh filem dan kartun x??

7 comments:

  1. ; saya nak jawab!saya nak jawab! n jawapannya adalah
    .
    .
    .
    .
    .
    jeng..jeng..jeng .. mmg p0n .. hehe tP suka wat sy snyum s0rg2 yer ..

    ReplyDelete
  2. lol~ tipu tipu tipu. hakeem dah bagitau. tipu~ :p

    ReplyDelete
  3. ZB - hehe..macih2..sy pon suka...

    Hakeem - utube ja..

    ika - skli skala nk wat gimik..ahha

    ReplyDelete
  4. ney bkn celcom tu ka. kt tv tu kan. haishh. pikiaq bkn2 lak.

    ReplyDelete
  5. mmg la cel pn..sj ja nk bkin kecoh..haha

    ReplyDelete