create your own banner at mybannermaker.com!

Wednesday, April 27, 2011

Bila Idea Dah Tak Ada


Buntu betul kepala aku sekarang.. Xda langsung idea nak update blog.. Jenuh perah otak,apa pun xkeluar,yang dia tau lapar,nasik,lapar,nasik.. Perut pun makin buncit.. Rosak 16pax aku.. Cis betul la..

Bila tengok orang lain kejap2 update,kejap2 update sampai sehari bebelas2 post, aku pon heran kot celah mana diorang punya idea datang.. Yang aku ni pulak xlarat nak mencari dah, dalam laci, bawah tikar, celah kuku semua xda,mana dia sembunyi xtau la..

Tip yang aku dapat dari bloger lain ada kata,bila datang saja semangat nak berblog 2 terus ja pikir atau tengok benda sekeliling untuk dijadikan cerita tapi semangat berblog datang tiap kali aku tengah berperang dalam jamban,xkan tengok tiak nak cita pasal tiak kot.. Kena banned kang camna, dah la follower ada 90juta lebih..

Tapi cerita pasal xda idea ni boleh juga update kira ok la 2.. Xda la besawang blog aku kan..kehkehkeh.. Dah la 2 nak pergi kira semut kejap... Semalam kira xhabis...

"hai comel xsaya"
Asalnya memang aku ada idea..tapi bila tengok ja hantu keliru jantina ni terum kelam je rasa...
xjadi kira semut, nak pegi pukul pulak..

No comments:

Post a Comment