Wednesday, April 20, 2011

Cerita Kampung Aku Yang Menyeramkan


Korang suka cerita hantu r seram.. Mesti ramai yang suka cerita2 seram ni.. Kalau x,xkan banyak filem seram yang keluar sekarang kan.. Semua macam jenis cerita aku nak cerita dalam blog aku ni.. Nama pun Nasik Lemak Ikan Bilis kan.. Nasik lemak 2 resepi macam2 jenis kan macam2 cerita aku nak masuk,. Ikan bilis 2 boleh jadi goreng,boleh jadi sambal,boley jadi gulai n macam2 lagi la..

Ok untuk cerita seram aku neh, cerita ni betul2 jadi kat kampung.. Sapa yang belum tido lagi 2 moh la kita baca..

Cerita ni baru lagi la kat kampung aku, kira belom sejuk lagi la.. Dalam kampung aku ni ada seorang mamat yang agak tune lari sikit.. Lari pergi mana aku xtau la cuma yang aku tau dia jadi cam 2 mungkin sebab dulu belajar ilmu silap.. hobi dia memang jalan2 la.. Dia xkira cerah ke gelap ke janji nak jalan2 gak.. Nama dia aku rahsiakan bagi mengelakkan menguris mana2 pihak..
cer korang temgok bawah katil korang da pa..
mana la tau da lipas ke tikus ke katak ke han@# ke...

Pada satu hari 2, masa dia memang tengah best2 main lintas2 jalan, memang xdanya dia tengok kiri kanan tiba2 da datang sebijik(betul?) motosikal yang didrive oleh seorang pakcik yang memang xperasan kelibat mamat 2 yang memang dengan tidak sengajanya telah melanggar mamat 2... Malam kan, gelap lak 2.. Dah ala lampu jalan samar2 ja... Memang teruk dia masa 2.. Leher dia patah, kepala dia agak terkoyak banyak la... Terus dia di hantar ke hospital yang berdekatan (berdekatan la sangat)...

penah tangkap gambar cm ni??

Lepas pada kejadian tu, heboh satu kampung yang mamt 2 dah mati masa kat hospital... Dengar je cerita 2, semua navy yang turun kelaut tangkap ikan semua balik awal... Beberapa orang kampung pergi jumpa ketua kampung nak maklum kan benda ni sambil nak uruskan hal2 nk kebumikan mayat... Dalam perancangan nak tanam lepas asar... Lahang pon siap dikorek hanya menanti kepulangan mayat ja.. Tetiba ahli keluarga mamt 2 datang... Dia kata suka2 hati ja kata anak dia dah meninggal.. Koma je la...

Hah 2 la cerita dia.. Seram x?? hahah lu orang kena kencing dengan gua.. Padan muka lu orang.. kehkehkeh.. Tapi kesian tau kat undertaker 2.. buta2 nak kena tanam balik liang lahad 2.. Nasib xda yang dijadikan ganti..

eh2 pa kat tingkap 2...

Ok2 korang jangan la marah2.. Aku cerita la ni salah satu cerita seram yang ada kat kampung aku... Satu ja...
Ada sebijik rumah batu yang besar dia lebih kurang banglo setingkat, laman dia luas n da jugak perabot sikit tapi sewa dia cuma RM250 sahaja... Secara logik akal korang boleh pikir x???

Ah sudah aku pulak yang meremang ni, kejap lagi balik nak lalu depan rumah 2.. Padan muka aku pulak, buat perangai gampang buat entry cerita hantu malam2... Demm.. Nak balik ke xnak ni...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hai saya lah vampire.. saya xhisap darah, saya hisap telo je...keh3..
lucah ni lucah...
Lain kali aku cerita lain..

6 comments:

  1. bongok dan bongok lagi...baru nak feel seram..aiyoo hai !!

    ReplyDelete
  2. reen-haha..xbes ka?
    Syazana-teruk ke?huhu

    ReplyDelete
  3. ; fuuh .. gmba muLe2 dah feeLing2 neh tiba2 jew LEn plak cite nye .. haha, acecitE bt0L2 Lah b ..

    ReplyDelete
  4. dalam byk2 entry hat ni yg aku rs blk png nnt aku nk smackdown hg....

    ReplyDelete
  5. Zb - dh cite btl2..kt entry bru..huhu

    ikhwan - awat..pa slh cheq..cheq cita yg benar..hhu

    ReplyDelete