Saturday, April 9, 2011

Entry Untuk Kamu

AMARAN KERAIH NAK MAMPOIH 
Entry kali ini berunsurkan tangkap leleh yang ditujukan khas pada seseorang yang berkenaan.. Sesiapa yang berjiwa ganas dan elergi pada entry yang rupa lebih kurang macam ni diharap tekan close ya.. Sebarang kemalangan yang berlaku selepas anda membaca entry ini adalah tidak akan ditanggung dan di ambil tahu oleh tuan blog.. Harap maklum..





Sebenarnya ni bukanlah entry yang saya buat untuk bercerita pon.. Cuma entry lirik lagu ja nak bagi.. Lagu Sedetik Lebih nyanyian Anuar Zain ost dari filem Hikayat Merong Mahawangsa.. Macam yang awak sendiri tau, xpenah pon saya minat si Anuar Zain 2.. Apatah lagi nak jerit2 kejar2 semata2 nak dapat otograf dia… Jauh sekali… Err Berong Mahawangsa pon rasanya belum sempat diterjah saya lagi.. Xpala tunggu  jalah keluar kat YouTube nanti kan.. Tapi yang pasti saya xbeli yang cetak rompak…

SEDETIK LEBIH
Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu
Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu
Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa
Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya
Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu
Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu


Nah keseluruhan lirik saya bagi untuk awak MRS. ZB.. Xda2 potong2 separuh, satu perenggan atau satu ayat pon… kehkehkeh…

P/s - sekali sekala nak jiwang.. muka ja legend ati still cute baru harmoni...kehkehkeh.. 

4 comments:

  1. cehhh gediklah hai abg ery nieyh !! nyampah !!

    ReplyDelete
  2. gedik kt mana 2 adk reen..haha

    ReplyDelete
  3. ; b sgt dedaru ! pt0tLah tnya bkak bL0g ke tak .. Lebiu ! thank y0u taw syg .. <3 y0u .. ;)

    ReplyDelete