Friday, April 22, 2011

Cerita Hantu Yang Betul2

Malam ni malam jumaat.. Malam2 jumaat ni bukan saja sesuai untuk membiak, malam yang selalu orang dah kawin buat alasan nak tido awal atau pa2 saja tapi jugak sesuai untuk kita bercerita cerita2 yang da bau2 seram.. Entry kali ni betul aku nak cerita hantu,x kencing2 lagi dah.. Walau xberapa seram tapi kira ok la.. Kepada adik reen,baca jangan xbaca.. Pegi jahanam sama exam 2,dunia ja..kehkehkeh..


Cerita ni aku alami sendiri,bukan mimpi2 basah r banyak tengok dvd tau.. Aku selalu lepak kat rumah nenek aku,xkira malam r siang, mesti aku pegi punya.. Nenek aku pulak selalu bancuh kopi untuk aku,jadi xbest pulak kalau aku xpegi.. Nak dijadikan cerita, satu malam 2, aku datang macam biasa.. Masa aku parking motor bawah rumah,aku nampak kelibat macam pak ngah aku tengah mandi dekat bilik air.. Orang kampung, bilik air memang kat luar la,kalau bilik air kat dalam xindie la beb.. Bumbung memang xda,jadi bahagian kepala n muka 2 boleh nampak la.. Lampu pun xpayah.. Xrisau pun orang nak skodeng,gila gampang sapa nak skodeng pakngah aku mandi.. Bilik air 2 ada telaga n paip air, pak ngah aku pulak memang jenis yang suka mandi air telaga..memang heaven rasanya.. Masa 2 dalam pukul 9 lebih..

Aku pun terus je naik ke rumah, buat ja macam besa.. Pakngah aku mandi je pun, lain la Diana denielle mandi ke,mau jugak aku guling2 kat situ kan.. Sampai la jam pukul 10,aku heran awat pakngah aku xnaik2 lagi.. Kejadah apa mandi sampai sejam.. Mandi junuk pun xdanya lama macam ni.. Risau jugak la aku,mana tau jatuh dalam telaga ke.. Aku pun terus la sound sepupu aku anak pakngah aku awat ayah dia mandi lama sangat.. Dengan slamber dia jawab ayah dia dah balik rumah dia tikam batu sebelum maghrib lagi.. Ah sudah,bangsat mana yang nak main mandi2 pulak kat bilik air 2 malam2 cam ni.. Dengan bunyi air aku real dengar.. N aku perasan jugak dia tengok aku tadi.. Akhir sekali,segala macam jenis lagu nasyid aku nyanyi sepanjang nak balik rumah.. Aku bantai nyanyi kuat2,orang nak kata aku gila kata la asalkan jangan kantoi yang aku dah nak tekencing dalam seluar dah ni..

7 comments:

  1. alah abg ery x seram !! x meremang langsung segala bulu kat badan ni...hahahahaha

    ReplyDelete
  2. reen - ala xseram jugak..g la tgk scream 4 2..haha

    ikhwan - awat kata cheq gila..huhuh

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. ikhwan - "This post has been removed by the author"...tulis blik..huhu

    ReplyDelete
  5. xnk2 ada maksud2 yg censored...bahaya la org dtg nk singgah tapau nasi lemak n karipap nnt hahahahaha

    ReplyDelete
  6. xpa..cn bhsa censored digalak kn..haha

    ReplyDelete