create your own banner at mybannermaker.com!

Wednesday, March 30, 2011

Macam Gampang...

gamba pinjam
*muzik "Dear God" dendangan Avenged Sevenfold jelas kedengaran dari Nokia 3310 full touchscreen Rare Edition dari dalam poket..

"1 mesej diterima"..

Sms dibuka...


"Ni ayah, gune fon police, tlong bagi kredit maxi$ 30 ringgit
ke nombo bru ayah 0128120151 ayah lagi ade masalah
kt balai police.ta payah call,kejap baru ayah call."

Sejak bila aku panggil Daddy aku "ayah"??
Sejak bila "ayah" aku pandai SMS, eja singkat2 lagi?? (ayah dh advance ya sekarang.. xcakap pon)
"ayah" aku terer gunE dan adE ka??
Eh2, "ayah" aku dok tengok Tv ni, bila masa dia p balai police.. Xcakap pon??
Aku ada "ayah" lagi 1 ka??

Musykil... Kena cari surat beranak balik la, nak tengok dia tulis aku da dua "ayah" ka satu "ayah ja...

P/S Cam GAMPANG tau x GAMPANG..


3 comments: