create your own banner at mybannermaker.com!

Sunday, March 13, 2011

Mari Cerita Pasal Makanan

Ada 1 hari, peminat aku(yg ni aku tipu,sebenarnya membe ja,kena buat kurungan nnt dia baca dia touchng 1 hal pulak nak buat entry apologize untuk dia) ada meluahkn perasaan xpuas hatinya kat aku dengan mengatakan blog aku ni nama ja berunsurkan makanan tapi jangan kata entry, widget pun xda yang bekenaan makanan.. Marah betul beliau pada blog ambo..

Ok untuk merealisasikan dan menghormati ngomelan beliau maka aku buat entry pasal makanan.. Ok mulakan dengan lafaz bismilah..
.
.
.
.
.
.
.
Tapi aku rasa lebih afdal aku mulakan besok la,arini dah lewat,xelok cerita pasal makan malam2 ni..petua orang dulu2,dulu lama lagi tok korang pun belom beranak lagi.. Ok guys besok ye..

P/s lik besok gua buat la yek,lu jangan duk melalak2 lagi lepas ni,gua ongbak idung lu nant k..

2 comments: