Sunday, March 20, 2011

Follower Yang Hilang

Semalam aku buat entry pasal tabiat baru aku yang penuh mistik dan hari ni aku tengok follower blog aku dah kurang sorang.. Wah makin suspen ni..

Ataupun tabiat baru aku ni telah menyebabkan beberapa orang follower menjadi gentar mungkin dikuatiri blog aku di organize oleh orang yang dah xberapa normal.. Alamak aku pun dah mula ketaq lutut ni.. Xnak la buat entry panjang2.. Sampai sini dah la..
Ni aku bg ikon comel ajak korang follow ni.. dh la comel xgila lak 2...

P/s jangan la takut dengan aku wei.. Normal lagi la, still makan nasik guna tangan kanan tau.. Kuhkuhkuh..

1 comment:

  1. Haahha..lawak dowh.. boleh plak macam tu.. :)

    ReplyDelete