create your own banner at mybannermaker.com!

Friday, March 18, 2011

Tabiat Baru Aku Yang Mistik..

Sejak akhir2 ni,aku dah da tabiat baru.. Aku xdapat nak klasifikasikan samada tabiat baru aku lebih cenderung pada gejala negatif atau positif.. Kalau tabiat macam cari gali najis hidung dan main kentut2 di khalayak ramai xperlu la aku hurai negatif ka positif kan..

Semenjak 2menjak ni aku kerap stress.. Mungkin disebabkan tekanan kerja atau speed arus kemodenan dah makin laju dari speed higway yang ditetapkn kerajaan.. Disebabkan selalu sangat stress,aku sekarang mula suka sembang sorang2 (cerita mula suspen dah ni..tatot2).. Pantang tempat line clear,xkra la tempat cam na pun,dalam bilik,atas moto,jamban pun tegolong mula la dia buat perangai..
Agggghhhhhhhh!!!

Topik perbincangan lebih menjurus pada aspek masalah.. Situasi dia macam aku meluahkan permasalahan aku kat someone yang aku rasa diri aku sendiri tapi yg secara realitinya beliau xwujud pun.. Beliau sebagai penyoal dan aku yang hero ni memegang watak sebagai penjawab..

Jujur aku cakap la,lepas sembang sorang terasa release gak sikit kepala yang beserabut ni.. 2 boley dikira tabiat ke penyakit 2? Kira normal ke x? Dah gila ke belom? Kena jumpa pakar x? Apa2 pun jangan biaqkan blog anda diselubungi misteri..
XNAK...XNAK...XNAK...

P/s buat masa sekarang ni aku dah xsembang sorang2 lagi sebab ada orang 2 marah la..kehkehkeh..

5 comments:

  1. dikira kurang normal la sebab cakap sorg2 hehe

    ReplyDelete
  2. korang memang xkesian kt aku..huhuhu

    ReplyDelete
  3. uish ! gerunnn T__T
    meh sembang dgn ceq meh.. :P

    ReplyDelete
  4. tomato yg bukan-bly ka ni..ok tpic pa yg nk dsembngkn?semasa,plitk,gosip?kehkeh

    ReplyDelete