Saturday, February 5, 2011

Mengapa Begini Takdirnya............................


Hari2 yang ku lalui sangat suram semenjak ketiadaan dirimu,
Begitu gelap bagai sinaran mentari menafikan untuk diriku,
Bagai hilang pedoman, bagai hilang panduan,
Mengapa begini pengakhirannya...

Detik2 indah bersama mu segar diingatan, 
Datang silih berganti meratapi takdir kita,
Sayu, terasa tiada lagi keindahan dalam hidup ini,
Adakah hidupku masih bererti..

Kucuba redha kesemuan ketentuan ilahi,
Namun ku jua manusia biasa yang nipis imannya,
Bisikan iblis laknat menafikan malang yang menimpa,
Menolak segala Qada' & Qadar..

MENGAPA???

MENGAPA???

MENGAPA???

Mengapa mesti terjadinya perkara ini,
Mengapa mesti begini takdirnya,
Mengapa mesti diriku yang menanggung segalanya,
Mengapa kau mesti jahanam wahai LAPTOP ku!!!
Disaat2 poket ku kering dilanda kemarau...
Bagaimana aku hendak melayari internet,
Bagaimana aku hendak berfesbuking, 
Bagaimana aku hendak mengupdate + ziarah + follow di blogger, 
Dan yang paling penting bagaimana aku nak mengdownload pic2 MRS ZB??

BAGAIMANA WAHAI LAPTOP KU SAYANG...

OH LAPTOP...........

7 comments:

  1. laptop ke aku yg gmpang..haha..

    ReplyDelete
  2. hahaha jap3 tak bek lah lavender , amiey kesian ni :) errr

    ReplyDelete
  3. cian kn amy..lavendr kejam..huhu

    ReplyDelete
  4. hehe .. alalala c0melnye ..
    cian kat awk taw ye ..
    saba eh , dugaan ye .. gmba lame ade ag kan .. repeating the same pic is 0kay sayang c0z muka sy x beubah p0n .. <3

    ReplyDelete
  5. zb-kta perlukn ssuatu yg bru utk trs maju.hehe..

    Little-lara sgt ke?kekeke

    ReplyDelete