Monday, January 10, 2011

Dear Mrs ZB

saya bertolak ke JB naik bas ni... bas gagap... bas yang selalu saya
naik masa belajar kat melaka dulu... selalu nak tidur xboleh
pasal nak terkucil akan kesejukan yang melampau... doala saya
selamat sampai yer...

dah sampai stesen bas larkin... cepat sungguh... terer la drebar 2...
tau ja saya nak cepat...
akhirnya sampai gak saya dekat hospital ni...
terima kasih uncle teksi... nak masuk ni... nebes la pulak...
g toilet dulu la...
saya masuk saya terus pergi kaunter pertanyaan...
tanya wad awak dekat mana, nama apa, tingkat berapa..
cis xda awek plak yang jaga semua awek tamat tempoh ja yang ada...
kalau x boleh gak ejas 1 2 fesbuk kan...
awak jangan risau... saya xdatang tangan kosong je...
tengok banyak buah2 ni.. biskut pon da tau... beli kat kedai runcit depan rumah saya...
eh2 ni bukan... ni saya bungkus habuan saya nak melantak..
xesempat makan lagi tadi... 2 pasal la bungkus... awak xleh makan
nanti doktor mara saya...
yang ni pon saya punya... jemput la tengok...
BISMILLAHHIROHMANIROHIM...
sedapnya...
malam ni saya teman awak tau...esok saya balik la...
tapi mana datang sedara awak sebok plak nak tidur gak kat sini...
dah penuh bilik awak 2... terpaksa la saya ejas doktor cari
bilik untuk saya...n bilik ni je yang banyak kosong...
ok la 2, nk g rumah tumpangan kang terus xbalik penang pelak
memandangkan lam poket ngam2 je...

saya nak ucapkan...eh2 silap2...next2....
testing2...
saya doakan awak cepat sembuh k... awak kena kuat hadapi ujian Allah
kali ni... setiap apa yang berlaku ada hikmahnya.. sabar la banyak2 k...
ramai orang yang sayangkan awak.. jadi awak kena la
jadi kuat bukan hanya untuk awak tp untuk diaorang sama...
banyak lagi cita2 dan impian awak belum tercapai...
banyak2 berdoa... jangan lupa makan ubat walau xsedap...
ikut cakap doktor... banyakkan berehat ok... jaga diri ok... saya dah nak
balik ni tau... get well soon k...

.
.
.
.
.
.
.
.
p/s : ni la yang saya bagitau "hasrat xjadi kenyataan tapi terubat"....ini yang termampu saya buat... doa saya harap awak cepat sembuh...

2 comments:

  1. awk, sgt dEdaru ye .. thanks a L0t .. agk tELMbat ckEt nk meng0men kat cniE ..<3 u.. ;)

    ReplyDelete