create your own banner at mybannermaker.com!

Wednesday, April 13, 2011

Kamen Rider Muncul Di Jepun

Selepas sebulan Jepun digoncangkan dengan gempa bumi 8.9 skala ritcher, dilanggar pulak dengan Tsunami 10m tinggi dia dan diselubungi dengan masalah radiasi akibat letupan loji2 nuklearnya rakyat jepun mula untuk bangkit semula dengan bantuan dari negara2 yang baik hati termasuk Malaysia...


Salah satu wira terkenal Jepun Kamen Rider 1 di dapati telah muncul untuk menyelamatkan para mangsa tsunami di Ishimoki, Wilayah Miyagi tempat asal atau kelahiran Kamen Rider... Ia amat mengejutkan dan amat mengembirakan kerana sememangnya wira betopeng ni bukan hanya wujud di dunia animasi sahaja... Oh Hidup Kamen Rider ( Berita Tipu)

Salah satu patung wira Kamen Rider 1 yang di bina di Ishimoki, Wilayah Miyagi tempat asal atau kelahiran Kamen Rider didapati masih terselamat dan berdiri kukuh walau telah dilanda dan ditenggelamkan oleh kejadian tsunami tempoh hari... patung itu juga dipercayai tidak lemas... Sekitar bandar musnah teruk akibat dari gempa dan tsunami namun kamen rider tersebut langsung tidak terjejas dan ia memberi semangat pada mangsa bencana untuk tidak berputus asa...(Ni berita betul2, bukan tipu2)


Dekat Malaysia Suria Baja Hitam la paling orang kenal bebanding kamen rider yang len..(fakta neh)


HENSHIN!!!!!!!!!!!!

3 comments:

  1. Hahaha.. suria baja itam or satria baja itam ha? muskil.. ngee...

    ReplyDelete
  2. entah la..zaman jepun dulu..kehkhe..myb gudang garam baja hitam..

    ReplyDelete
  3. lorr ingt ke org giler mana nak paki baju mcm tu time2 lepas bencana ni..rupanya patung..huhu..tak elok buat patung..

    http://faisalapardi.com/

    ReplyDelete