create your own banner at mybannermaker.com!

Wednesday, June 22, 2011

Pagi Yang Busuk

Shif pagi ini memberi makna aku kena bangun pagi la... Sebenarnya best bila bangun pagi ni, masa kita kat dunia ni jadi lebih panjang sikit untuk tengok hal2 duniawi macam cerita2 pasal neelofa, kerja dan sebagainya... Tapi mata ni yang xnak nak membukakan dirinya, begitu jugak bantal n selimut yang dok tarik2 aku supaya jangan bangun.. Dem betul la kan mereka2 ni... Susah no aku bangun macam kerja pukul 6 je kan padahal 9... kehkeh salah mata aku bukan aku..

Bila dah bangun ngam2 je nak pukul 9 memang kalut la, mana ada sempat nak bersuriram2 atas katil 2 lagi cari nahas nama dia... Masuk bilik air gantung tuala, kumur malut, cpai berus gigi mata masih lagi sebelah saja yang mampu buka, sebelah lagi masih dibuai mimpi basah agaknya...2 pon 1/5 ja yang buka...

Aku capai ubat gigi brand colgate yang disahkan halal oleh jakim (tv yg cakap), memang xda masa la nak tengok betul2 ubat gigi 2 keluar tepat ke x kat berus gigi, g mampos la sama dia... Aku memulakan ayunan memberus dibahagian depan dahulu diikuti bahagian belakang... Tapi aku rasa memang xbes rasa colgate aku hari ni, xterasa harum kesegaran pudina 2.. Aku cuba amati betul2 bau dia termasuk juga rasanya, dah duduk dalam mulut kan rasa terus xsalah kan...

Akhirnya aku tau apa puncanya, xperlu aku berlari seratus meter, xperlu aku aku wat sit up, xperlu aku terjun dalam telaga untuk buat aku segar dipagi yang heaven 2... Bajingan punya cicak, xda tempat lain ke hang nak melabur, kenapa berus gigi aku... Akak aku punya berus gigi kan ada, berak sana la.. dem..dem... Wanngi gigi aku hari 2, putih melepak... Korang xnak try??

p/s - kenapa la hidup aku selalu diselubungi dengan taik??

7 comments:

  1. hahahahhahhaha , kesian ! msti rase best kan berus gg disaluti tahi cicak . kahkah .

    bukan slh cicak 2 pon , dy x sengaja kot .

    ReplyDelete
  2. kahkahka , hitam putih tak gigi ang ? ;p

    ReplyDelete
  3. WAKAKKAKKAKKAKAK..
    ZOHAIRI BAHAROM MMG LAWAK LAA..
    ADOYAI ..HUHUHU...
    MMG MALANG LA NASIB ANG NI..HURMMM
    APE PON XBOLEH..LALALALA

    ReplyDelete
  4. hahahhahaha..
    larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  5. hahaha. ni kes nak kena samak ke mcm mana? hehehe


    nice bro, gua follow lu

    ReplyDelete