Tuesday, June 14, 2011

Dilema Seorang Aku bergelar Suami

Sejak dua menjak ni, bini aku lain macam sikit dengan aku... Takut jugak akunak cerita tapi tu la kenyataannya... Aku berani ja nak bukak cerita ni dekat blog apa da hal dia bukan tau pon nak bukak2 blog ni... Buta IT la kata kan.. Padan la muka dia...

Fikiran aku pon jadi kurang tenang dengan sikap beliau yang bagi aku memang la amat melampau... Kalau takat tido asing2 ke, lari balik rumah mak dia ka, xnak makan ke, xnak shoping ke, xnak ehem2 ke aku xkesah sangat la.. Xda kesan pon dekat aku.. Tapi kali ni memang gila perangai dia.. Pada pengamatan aku memang jelas lagi nyata yang beliau cuba menghilangkan aku dari dunia ni dalam bahasa mudah dia nak BUNUH aku la.. Ada paham?? xpaham jugak korang tekan ctrl+f4 ja ok.. Nyusahkan aku nak expalain2 ni...

Betul aku xtipu, bukan sekali bukan 2x tapi dah berkali2 beliau cuba membiarkan aku dilanggar oleh kereta, lori, motor, beskal, pejalan kaki... Bila sampai ja dekat selekoh atau tempat lintas jalan beliau mesti buat2 pengsan atau tidor xsedar diri... Alhamdulillah la buat masa ni aku masih mampu menyelamatkan keadaan walau agak cuak bila nampak lori 8 tayar, bukan agak la memang cuak gila kot la... Kena lindih kalau bukan aku je tertanggal2 dia pon penyek jugak... Awat la dia xterpikir ke.. Atau dia cuba nak rancang mati bersama2 aku je.. Nak sehidup semati la kot... Apa pendapat korang.. Aku amat la memerlukan bantuan...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Hah ni la spesis bini aku, gamba beliau yang betul2 xboleh letak la, mahal 2... ekkeke
Sayang awak jangan la dok buat perangai mati2 lagi, bapak awak si Honda 2 dah buat anak baru dari
spesis awak, jadi jangan nak main2 lagi ye...
Err Mrs.ZB nak maen2 x??

p/s ekkekekekekekek

4 comments:

  1. SENGAL .. aku dah pikiaq lain kot..
    kuang ajaq.. hahahaha ...
    tettttttt... larikkkkkkk:P
    Johh ! huhuhuh

    ReplyDelete
  2. PENTIPU .!! KEJAM KEJAM KEJAM =.="

    ReplyDelete
  3. wakakakaakkakaa.. mana leh bg tau ...
    larikkkkkkk:P

    ReplyDelete