Sunday, June 12, 2011

Malang 2 Bau Taik

Cerita ni berlaku pada 5 ke 6 hari yang lepas... Sebab kesibukan dunia jadi xsempat la aku nak update...
Pukul 6 adalah waktu yang paling indah sebab waktu balik keja.. Tapi kalau aku keja pagi la, kalau keja petang jadahnya nak indah.. gila ka.. cukup ja masa, aku dah xnak pikir panjang, aku terus capai helmet tanpa mempedulikan perasaan member aku yang shif malam terkulai2 melihat aku melarikan moto sambil menerajang engko umtuk membolehkan motor aku hidup.. Sempat jugak aku jeling sambil bagi tumb up pada beliau menunjukkan "heaven" balik pukul 6...

Aku pon menderaskan lagi pusingan tayar motorku dengan harapan cepat sampai rumah, ntah apa yang ada kat rumah aku 2 pon aku xtau la sampai kalut sangat nak balik cepat2... nak kata ada bini, teruna lagi aku ni...
Tengah bes2 punya layan angin yang sepoi2 rasa macam dok terajang2 muka aku sampai herot helmet tiba2 PERKKKK(apsal bunyik cam haram je ni)... Cecair putih jernih melekat tepat dekat baju gua ler.. Asalnya tak perasan sebab jernih kan... Tapi bila pegang ada basah2... Sangkaan awalnya aku mengatakan hujan tapi jadahnya matahari punya terang boleh hujan pulak.. Oh mungkin hujan panas... Tapi ternyata dugaan dan tekaan aku meleset bila aku mencium baunya.. Dem hell punya bau... Ni mesti keja burung2 yang xda belajar ilmu hisab ni... Aku rasa ni mesti air kencing dia sebab jernih tapi bau tetap xseindah warnanya...

Memang burung 2 kalau aku jumpa aku semelih buat comfit la.. Xda tempat lain ka, kat jalan raya jugak dia nak buat keja... Tengah bes2 aku layan perasan makian aku ni tiba2 lagi PEREPIAKKKKK....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kali ni memang betul2 dia berak kat gua.. Memang kaler maler warna dia, xda jernih2 lagi dah.. Bau dia pun xpayah nak amik hidu otomatik terus chek in dalam hidung.. Ni la bak kata pepatah Sudah ddi kecing di taruk taik pulak.. Hai la nasib.. Xnak marah2 lagi kang dia cirit pulak kat aku.. Redha je la...

Alahai innocent nye muka hang.. Berak bau gampang gak.. 


p/s = burung tau kencing ke??

4 comments:

  1. wakakakaakakakakak...lawak dow..!
    mmg xtahan .. huahauahaauhaua ..
    padan muka.. 2 la .. berangan lagi..
    hikhik .larikkkkkkkkkkk:P

    ReplyDelete
  2. smpai ati hg gelakkan kwn2...huhuh

    ReplyDelete
  3. Kesian2... Tapi leh wat baje tue. Hehehe

    ReplyDelete
  4. Hery : hahaha. bukan sengaja nk gelakkan ..tp mmg lawak kot..huahauhau ..
    adoyai ... :P

    ReplyDelete