Tuesday, June 14, 2011

Bestnya Jadi Perempuan

1. Pompuan kalau jalan pegang2 sama2 pompuan xda sapa kesah, Laki kalau buat perangai jahanam macam 2 jugak memang kena ayat G.A.Y la...


2. Pompuan kalau suka shoping2 ni memang xda sapa nak kesah pon, laki kalau buat perangai jahanam macam 2 selalu kena ayat "gila brand la dia nih", "ala dia xda tangungan", etc

3. Pompuan kalau makeup/besiap lama2 itu memang lumrah,  laki kalau buat perangai jahanam macam 2 memang kena telan sumpah seranah la siap pakej kena tinggal lagi..


4. Pompuan kalau moody sebulan sekali ke seminggu ke semua orang paham,  laki kalau buat perangai jahanam macam 2 orang kata dia jenis banyak masalah, tau nak emo ja, xdapat game la semalam 2...

5. Pompuan kalau xlarat angkat barang, cepat letih itu memang xmendatangkan masalah,  laki kalau buat perangai jahanam macam 2 memang mintak penampo la jawab dia...

6. Pompuan kalau pakai seksi2, dedah sana sini terbeliak je mata yang memandang,  laki kalau buat perangai jahanam macam 2 memang boleh tengok orang muntah tepi jalan la...

cunnya neelofa..kekeke

7. Pompuan kalau berlagak sopan lembut itu memang perlu,  laki kalau buat perangai jahanam macam 2 mesti akan di tanya "Alahai nyah ni, nyah la kau dari sini"...

8. Pompuan kalau main laga2 pipi ada je respon, laki kalau buat perangai jahanam macam 2 belom sempat nak sentuh pipi dah kena sentuh penerajang..

9. Pompuan kalau bergosip, melayang2 tangan bercerita itu memang adat,  laki kalau buat perangai jahanam macam 2 memang buang tebiat bila orang tengok...

10. Pompuan kalau berpelukan kat tempat awam xda orang pon nak amik port, laki kalau buat perangai jahanam cam 2 kena sula bergilir2 la..

11. errrr... Apa lagi yek.. Ah entah la.. Malas dah nak pikir...

4 comments:

  1. wakakakakakaka.. stylee..
    so jadi la pompuan..hikhik
    bagus x idea aku ?? larikkkkkkkkk:P
    xsemua pompuan cm 2 k ..huhuhu

    ReplyDelete
  2. hahaha.. semangat 2 !
    jangan wei ..nabi xmengaku umat ...
    laki pon ad kelebihan dia.. huhuhu
    so bersyukur la anda :) hikhik

    ReplyDelete
  3. Hahahaha , kelakar lah .
    Memang best jadi perempuan ni :-)

    ReplyDelete