Friday, June 24, 2011

Kala Tengah Malam

Balik keja aku terus bantai tidor.. Adegan perbualan kosong kat tempat keja td memang menyebabkan aku penat mengalahkan indon korek jalan..
Jangan kata mandi,stokin pun xsempat nak buka.. Sempat jugak anak sedara aku perli boleh je aku tidor dibuai kebusukan, bau dah macam indon..dem.. Bijak budak2 sekarang tentang bau-bauan walaupun,pakai deodorant rembat aku punya..
 Hai napa la boleh terjaga kan dah susah nak tdor.. Tapi memang kena terjaga pun,kang sapa nak mesej2 dengan Mrs.zb,xkn nak suh neelofa mesej2 dengan dia,kang kantoi pulak aku skandal dengan neelofa..kehkehkeh..

 Agh tidor la wei,sok keje pagi ni.. Mau tetido masa selinap ayam besok ni kang..

 P/s-terima kasih sebab baca..

Rembat SINI

3 comments:

  1. bangonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ;p

    ReplyDelete
  2. koje apa? jual nasi lemak ke.hehe



    jemput singgah tgk entry baru gua.

    ReplyDelete
  3. tomato yang bukan - nak tidooooooooooooooooooo..

    shwan - opkoz..gua jual nasik lemak import sampai zimbakwei(betul ke aku eja ni)..nasik lemak ni kira menu killer la kat sana...

    ReplyDelete