Thursday, May 19, 2011

Saya Sayang Roomate Saya Macam Saya Sayang Boxer Spongebob Saya

Korang pernah tinggal dengan roomate? Roomate ok bukan teman gay... Xkesah la time belajar ke time dah kerja ke.. Mesti kebanyakkannya penah kan.. Selalunya roomate kita ni la yang paling kita rapat... Duduk sebilik kan, tapi ada jugak yang xrapat tapi 2 aku xnak peduli la... Tapi ada sekian2 babak yang boleh kita rasa nak cabul ja roomate kita 2... Jom kito bako!!!

Gambo xda kaitan...

1. Roomate korang rembat rokok batang korang yang sememangnya tinggal sebatang ja... Tambah2 pulak brand Dunhill, duit PT pulak dah habis...

2. Roomate yang kaki pinjam barang xreti pulang, siap letak nama dia lagi kat barang 2...

3. Makan megi sorang2, bila mintak sebungkus dia kata habis sedangkan dalam almari ada 8 dozen lagi stok...

4. Suka tengok Maria Ozawa time korang exam..

5. Malas sapu bilik tapi rajin nyemak bilik...

6. Suka calit taik hidung dekat korang..

7. Suka rembat ubat gigi korang termasuk berus gigi sekali..

8. Tidor berdengkur.. Xkira siang ka malam asalkan mata dia pejam ja mesti keluar bunyi...

9. Gantung spender dekat katil korang, boxer boley terima lagi...

10. Roomate korang gay..

11. Suka 'pancut' bersepah...

Ini lebih pada laki la, xkan aku nak cerita pasal perempuan, belom ada pengalaman tinggal dengan pompuan lagi...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
SAYA SAYANG TEMAN SEBILIK SAYA CELAKA SANGAT2..

7 comments:

  1. tu mmg gampang2 punye roomate tuh

    ReplyDelete
  2. weh, letak music dumper kat ats la.. aku nak pause kan senang~ haha :D

    ReplyDelete
  3. oit idup lagi ko ika..ingat xde dh..kekek..guwau2...yelah nnt aku tuka...

    ReplyDelete
  4. aku igt kan gambar monyet tu berbunyi hahahhaa katok katok deng2 bunyi lol

    ReplyDelete
  5. gua rembat google je..google xkasi pakej bunyik xpat wat pe la der..kekek

    ReplyDelete
  6. macam lebih pd prangai man je...(bukan nama sebenar)...hahaha...

    p/s : yg suka calit taik idung tu bkn hg ka...haha

    ReplyDelete
  7. Jasin - cait..cm penah plk hg tgl sebilik ngn man..hahaha..aku calit taik idung kt hg ja..hahahaha

    ReplyDelete