Monday, May 23, 2011

Apit...........


Korang mesti ramai yang kenal mamat kat atas ni kan... Dem gua hari ni baru kenal... kenal pon xda la sampai aku tau nama bapak dia, nama penuh dalam ic pon xtau.. Yang aku tau dia penyanyi kat dalam Youtube ni ja la... Sebab korang memang dah kenal jadi aku bukan la nak cerita pasal dia, bukan laku pon kalau aku cerita kan tapi kot celah mana pon mesti ada jugak yang xtau... kekkee

Sejak2 ni aku banyak wat reseach pasal dia untuk tesis aku dalam penilisan blog ni... Time nak buat assigment xda pulak gatai2 nak buat reseach aku ni macam haram... Tapi apsal dia xnak masuk AF 9 yang sekarang ni yek.. Ni dok biar lembu2 je dok nyanyi... kalau dia masuk kira ada la jugak yang boleh jadi artis dari AF9 ni kan..keke.. hah kutuk kutuk... Dari apa yang aku nampak... Komen2 yang ada dekat kebanyakkan video dia adalah berkenaan lukisan di tangan beliau dalam kata mudah tatu la...

Yang ni yang contoh..Yang lain banyak lagi tapi xrasa rajin lak nak masukkan...cari la sendiri yer
klik gambar untuk gambar lebih baik..
Ada yang mara, ada yang kutuk, ada yang nasihat, ada yang sokong, ada macam2 ada... Dari apa yang aku tau pulak, dia ni sebenarnya cina.. Tapi dah masuk islam... Betul ke?? Xnak main teka2 la... Bukan ada teka silang kata pon... Ada jugak kata dia ni Singaporian... Entah la, dia bukan kawan aku, macam aku cakap baru hari ni aku kenal dia, dia pulak mati2 memang xkenal aku.. Dem.. Tapi aku xda pulak jumpa yg komen kaler kat rambut dia?? Oh lupa zaman sekarang kan rambut memang dah macam2 kaler, macam na la boleh aku xperasan.. lambat betul.. Ok la geng, xnak beleter panjang, aku link kat sikit video2 dia... Apa2 pon, haram tetap haram, halal tetap halal... Tapi Islam 2 mudah dan Indah... Renung2kan selamat beramal...






P/S Mati2 aku ingat luahan hati memang lagu kristal, dem punya kristal..cis2...

2 comments: