create your own banner at mybannermaker.com!

Thursday, May 5, 2011

My 100's Follower............


Pertama sekali aku nak ucapkan bebanyak terima kasih yang sangat2 banyak yang sangat kepada yang sudi follow blog aku untuk jadi Follower yang ke 100.. Mintak 1 dapat 5... kehkeh... Xpala aku anggap yang 5follower 2 tetap yang ke 100... Xlupa juga pada follower aku yang lain yang dah follow aku dari awal xkira la follow pasal bekenan kat entry aku ke, follow pasal balas aku follow dia ke xkesah la aku nak juga berterima kasih... Bagi aku kalau xda yang pertama xkan ada yang kedua termasuk la yang ke 100...

So kat sini sebagai tanda terima kasih aku kat 5 orang follower aku yang ke 100 2 aku nak list kan blog diorang kat bawah ni... So pada korang boleh2 la p ushar 2 barang sedas dua kat blog diorang.. Tapi aku nak mintak maaf dekat follower yang betul2 no 100, xdapat nak list dia pasal aku xdapat bukak blog dia, dia pon xtinggalkan link...

aku baru baca 1 entry dia, bagi aku best penulisan dia..
orang dia pon cute..kekekek..

Blogger orang nogori kot..den pon xberani jamin.. 
cer tengok sendiri..

Yang ni aku rasa orang terengganu.. Cerita dia pon bes gak..
g tengok kalau x caya..

4. En Myung Dye
Yang ni memang set2 yang suka bermain dengan gambar..
cantek2 beb.. Cer terjah..

5. Cik MTT Eyra
Xnak komen panjang2 baek korang pergi terjah sendiri...CEPAT!!!!

 Yang ni pulak untuk yang kemudian... Sebagai tambahan...


Terima kasih banyak2 kat korang k... Hah tunggu pa lagi.. P la serbu cepat....


4 comments:

  1. thanks! toce..toce..malu der cakap syae yg busuk cam belacan ni comel..hehehehe..=)ingtkan xdapat tadi follower ke 100..=)

    ReplyDelete
  2. hehe...pujian 2 ikhlas 2..jgn risau...

    ReplyDelete
  3. tahniah awak. hehehe dah 111 skrg.. num cantik tu :P

    ReplyDelete