create your own banner at mybannermaker.com!

Wednesday, May 4, 2011

Kisah Aku Dan Gym Bukan Aku Dan Gay


Hari 2 aku dengan kawan aku Fird(nama glemer) dengan semangat bekobar2 dan penuh keterujaan telah pergi ke gym dekat Stadium... Fird dengan alasan nak mengempiskan tayar lebihan yang xpenah berfungsi yang kadang kala kelihatan sarat membawa baby yang mana baby 2 xpenah langsung nak keluar(harap dia xbaca...kekeke)... Aku pula dengan impian 16pax di perut serta lengan yang besar sedikit dari sekarang yang ibarat handle beskal..

Sebelum nak masuk kena bayar Rm 2.0o.. Ooo ingat harta kerajaan free ja, xjugak yek, xkesah la semangat tetap bekobar2... Jejak kaki ja dalam gym badan dah terasa tegap, hah baru jejak belum start lagi, kalau dah start nanti malaz nak cakap kang kata takbur pulak... Tapi bila tengok mamat yang jaga gym 2 ya Allah badan dia, ni badan bikin ka semulajadi ni...  Mamat 2 kalau tiba2 datang ajak aku gadoh sebelom dia ajak aku dah blah, lengan dia ja dah besar pada paha aku, nak tunggu lagi... tapi xpa tunggu la sikit hari lagi...

Aku mulakan dengan senaman ringan dulu.. Si Fird pulak main pusing2 apa kejadah entah aku xtau.. Dia kata boleh kurus cepat macam 2... Lantak la kat dia... Lepas 2 aku mulakan dengan basikal, basikal 2 pon dah jahanam. harap boleh kayuh ja, meter ke nak tukar gear ke, tekan cluch semua dah barai di kerjakan abang2 pembina badan agaknya... Rakus... Lepas ja buat sit up 10kali 1000kali, malas dah aku nak melayan senaman jenis anak2 ni, x kena dengan ciri keganasan yang ada dalam diri yang dah lama diterap sejak dinyonyotkan lagi.. Jadi aku terus pegi cari dumb bell (nasib ada orang bagitau nama saintifik dia).. Main dumb bell ikut suka hati aku ja.. MaCam orang dalam drama selalu buat kalau scene dalam gym...


Masa aku try main alat yang kat atas 2, biasa la kan hero mana layan ringan2 jadi sebagai hero yang awesome jadi aku set bagi yang berat2... Tarikan pertama berjalan lancar, jelas kecoolan kat riak wajah aku..  Tarikan kedua, ketiga dan seterusnya pon kelihatan bergaya.. Sampai ja tarikan ke lapan tangan dah mula rasa sengal2 tambah lenguh2... Sampai ja sepuluh terus xlarat, disebabkan benda 2 agak tinggi jadi dengan aku sekali dia tarik keatas.. Dem nasib xda orang nampak (aku rasala)... Alatan2 lain pon semua mengalami nasib yang sama, asal aku angkat ja semua sampai sepuluh saja2 ja bagi berat xnak bagi aku buat lebih2 la 2...

Kami berangkat balik pukul 10.30 kalau xsalah aku, tangan dan kaki semua dah lembut.. Masuk tadi bukan main mendada lagi, bila keluar dah melengkung pulak... Tapi xpa 2 baru hari pertama kita tengok pulak hari kedua, ketiga, keempat dan seterusnya yang aku belum pasti bila agaknya... Sampai ja rumah aku bantai nasik 3 pinggan... Pergi gym buatkan aku makin hebat dalam bidang makan nasik... Kehkehkeh...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
amacam ada bran??
kekekekek

p/s balik ja pada gym ada 8pack, bangun pagi semua dah kecut.. Chilakak..

2 comments: