Wednesday, August 3, 2011

Posa Hari Ke 1

Hari ni dah 3 hari berposa, dan aku xda niat pon nak cerita pasal hari posa yang ketiga ni... Cuma nak ajak berkongsi cerita hari posa yang pertama ja... Hari pertama posa compom la letih dia lebih sikit kan, sementara perut nak membiasakan diri kekosongan dari sebarang isi...

Hari posa pertama, sebab dah nama pon hero xkan nak cakap lapar pulak kan... Jadi perot aku x tergugat dari sebarang rasa kelaparan cuma kedahagaan ja sedikit melampau.. Hari posa pertama aku keja, keja ke x itu xkesah... Yang buat aku barannya, tengah2 mandi boleh pulak air masuk dalam terlinga.. Waktu xposa xnak pulak dia masuk.. Err "ter" ok, jangan korang cuba2 nak memanipulasikan otak korang..

Masuk air dalam telinga kalau nak keluarkan kena la masukkan air dalam telinga balik kan, Kalau aku masukkan lagi secara otomatik batal posa aku, dah la posa 1st, xkan xnak posa.. Hero xboleh ngalah... Jadi amik jalan mudah..biarkan jela...

Memang heaven terasa bila telinga jadi pekak sebelah... Terasa bengang sampai rasa macam nak makan nasik ja.. Nasib da cita2 nak masuk imam muda terasa kesabaran dia...

Masuk hari ni dah 3 hari telinga aku pekak sebelah... ada apa2 petua lain ka???

8 comments:

  1. alhamdulillah puasa hari prtama brjalan ngan lancar sbb da warm up waktu bln sya'ban :)

    ReplyDelete
  2. cube try loncat2..
    slalu sy wt cm tuh...
    xpun, kalo cnth msuk air kt tlnga kanan, tidur mengiring ke kanan.. dgn harapan air tuh akan kuar nnt..
    xtau la akn bjya ke x hehehehe

    ReplyDelete
  3. ha3.. lwak2.. ko amik buah nyok..Then, ktuk2 kat kpala smbil loncat2.. then, amik air satu gayong masukan dlm tlinga,, then kuakan balik.. kot x dpt gak.. hang pi jmur kat tgh panas.. sre kua ayak tu..

    ReplyDelete
  4. saiazuan - tahniah utk anda

    sleeping - tips bgs..tq sbb share..

    hairiark - bek ko suh aku tikam teliga aku bertalu2 terus..lg afdal..ekkekeke

    ReplyDelete
  5. erm knp boleh pekak sebelah jer? huhu sabor jer lar eh

    ReplyDelete
  6. 2 kira tuhan tarik nikmat seblah je 2..huhu..insaf gua...

    ReplyDelete
  7. aiyooo kasihannnn .. p beli ubat yg buh kat telinga tu

    ReplyDelete
  8. ko picit je idung pastu try hmbus nafas..tapi kne pcit idung jgn bgi angin klua..rasakan tekanan pada telinga anda yer..sekian..selamat mencuba..huhu

    ReplyDelete