Thursday, August 18, 2011

Nak Kenal Dengan Setan??

Bila aku belek2 balik entry aku untuk bulan2 posa ni..Pergh sedeh... xda satu pon yang boleh aku isi dalam tabung amalan aku... Jadi kali ni aku nak bagi ilmu sikit.. Sikit ja xbanyak... Asyik dok tengok entry orang putus2 tangan, kaki, tunang je buat apa kan..kekekkeke....

Mula2 sekali aku nak mintak maap kalau ada yang tersalah info.. kalau salah tolong betulkan...Mari kita mengenali 9 anak2 setanirojim...

1. Zalituun - Yang ni suka duduk2 dekat kedai2, pasaraya segala bagai.. Tugas dia nasihat korang supaya jangan jimat2..rugi jimat2 ni dia kata...

2. Wathiin - Dia akan pergi cucuk2 orang yang di timpa musibah supaya menyalahkan takdir Allah s.w.t..

3. A'awan - Yang ni jenis duduk dengan geng2 pemerintah.. Suruh pemerintah lupa diri, makan rasuah, tipu sana tipu sini, pergi jahanam sama rakyat2..

4. Haffah - Suka kawan dengan kaki botol, sebab kaki botol suka minum air kencing dia.. Kalau dekat2 disko 2 memang belambak la jenis2 ni..

5. Murrah - Tugas dia melalaikan korang bila korang sedang berhibur.. Xkira la apa2 hiburan janji korang terhibur dan benda 2 sia2...

6. Masuud - Meloncat2 kat bibir manusia supaya membuat fitnah..

7. Daasim - Yang ni pulak, kalau korang masuk rumah xreti bagi salam memang dia pon ikut masuk sekali.. Dia la punca masalah rumah tangga.. Jadi kalau sapa2 masuk rumah korang xreti bagi salam, terajang ja..

8. Walahaan - Sentiasa membuatkan kita rasa was2 terutama waktu kita ambil wuduk dan solat..

9. Lakhuus - Sahabat kepada orang Majusi yang menyembah matahari atau api...

Jadi kawan2... Habis Ramadhan nanti hati2 la yer...

4 comments: