create your own banner at mybannermaker.com!

Tuesday, December 28, 2010

Selamat Hari Kejadian Mrs ZB

Allah Selamatkan Kamu,
Allah Selamatkan Kamu,
Allah Selamatkan Mrs ZB,
Allah Selamatkan Kamu……..

Happy Belated Birthday awak…. Sebelum saya bagi kata-kata ucapan nak saya ucapkan ribuan ampun di atas kelewatan pengucapan ini kat awak… Ampunkan saya penunggu gua… Orang lain bagi hadiah kat awk saya pun nak la jugak bagi… Jadi saya hadiahkan la 1 post entry untuk awak yerr… Sudilah kiranya menerima hadiah yang xseberapa ini yerr…walau xdapat disentuh tapi boleh tengok… huhuhu…
Tarik nafas panjang2 dulu sebelum baca & jangan lupa baca bismillah…
Ucapan saya semoga awak panjang umur & murah rezeki… bahagia+happy+senang hati+aman selalulah hendaknya… jangan sedih2… Berjaya dalam semua bidang yang awak ceburi… Senyum selalu… Makan jangan tinggal… Mandi jangan lupa… ermmm apa lagi yerr… Sentiasa yakin Dia yakin yang terbaik untuk kita…




indulgence terbaek utk awk yg terbaek....hehe



with sincerely ang luv...

MR NS