create your own banner at mybannermaker.com!

Friday, December 24, 2010

Suatu Malam..............

Di suatu malam yang nyaman... Aku dengan rasa tanggungjwabnya telah mengajak anak sedara aku untuk belajar memandangkan sekolah dah nak buka kan... Tapi dengan penuh rasa kecewanya aku rasa bila mendengar jawapan yang telah diberi... Berikut adalah perbualan yang telah berlangsung.............

Aku : abang, p amik buku sifir.. kita hafal...

Amirul : Ala... Malaih la...

Aku : Pala otak hg malaih... xmau jadi pandai ka??

Amirul : nak la...

Aku : Abiz 2 awat xmau baca buku..?? Dah p amik cepat...

amirul : xmau...

Aku : senang xyah p sekolah la... ikut paksu meniaga...

Amirul : boleh gak...abang pon memang malas p sekolah...( penuh confident )

Aku : ( tepuk dahi sambil blah )

Memang terbaek la bdk ni..huhu.. Sedih aku tau....