Saturday, July 30, 2011

Ramadhan Bukan Hari Raya


Posa dah dekat... Posa lepas ganti ke blom??posa yg lepas2??posa yg lepas3??posa yang lagi lepas4???
Aggghh merapu2...

Sebenarnya aku cuma nak tanya... Kita sekarang ni nak masuk ramadhan ke Syawal?? Apsal Aku dok dengar lagu2 syawal je?? Aku salah dengar ke??

So Selamat menyambut ramadhan al mubarak... Bulan yang orang xperlukan suasana sejuk, selesa, nyaman dan damai untuk makan nasik tengahari... Renung2kan, selamat beramal dan selamat berkantoi sisa cili di celah gigi...

p/s = Neelofa ajak aku buka posa sama2.. Mesti korang xpercayakan.. Eleh jeles...

Rasanya baju raya taun ni aku nak kaler merah la..hmmmmm

1 comment:

  1. peghasan lah ko!!..haha..neway,selamat berpuasa..jgn puasa yang yok taw!huhu

    ReplyDelete