create your own banner at mybannermaker.com!

Monday, November 12, 2012

SELAMAT BERHARI KEJADIAN WAHIBA

Kepada 2 sahabat cilik ku yang di kasihi....

Bersempena dengan hari ulang tahun kekeluaran anda berdua yang jatuh pada hari ini 12/11/2012, saya dengan rasa bangga dan berbesar hatinya ingi mengucapkan SELAMAT HARI JADI kepada anda berdua..

Berikut merupakan harapan saya kepada anda :

1. semoga panjang umur & dilimpahi rezeki, dah melimpah 2 tadah kongsi2 kat jiran2..
2. Semoga dipercepatkan jodoh dan dikurniakan Baby.
3. Semoga cute selalu & xpayah berusaha lagi untuk jadi tinggi.
4. Berjaya menjadi guru besar ditempat anda bekerja.
5. Berjaya memiliki kereta baharu. jangan lupa bawa saya jalan2 di tengah kota.

Ini pula hadiah yang seberapa dari saya:

cute kan kek saya bagi makan pelan2 jangan gelojoh nanti tercekik susah
Xpa, xpayah terima kasih, saya ikhlas.. Tapi kalau dh cakapa juga saya jawab saja.. sama-sama..

SELAMAT HARI LAHIR MIRA NABILA WAHIBA & MIRA NASYIRA WAHIBA
ecely gua pon xpasti mana akak mana adik dlm gambau ni..kekeke

No comments:

Post a Comment