create your own banner at mybannermaker.com!

Monday, July 4, 2011

My New Kepala



Amacam header baru den... berseni x?? kehkehkeh....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
bila aku tengok gambar ni banyak2 kali baru aku pasan
seiras la ngan aku...kekeke
dah korang jangan banyak bunyik
bila lagi nak tolong kawan2 kan..kekeke

Friday, June 24, 2011

Kala Tengah Malam

Balik keja aku terus bantai tidor.. Adegan perbualan kosong kat tempat keja td memang menyebabkan aku penat mengalahkan indon korek jalan..
Jangan kata mandi,stokin pun xsempat nak buka.. Sempat jugak anak sedara aku perli boleh je aku tidor dibuai kebusukan, bau dah macam indon..dem.. Bijak budak2 sekarang tentang bau-bauan walaupun,pakai deodorant rembat aku punya..
 Hai napa la boleh terjaga kan dah susah nak tdor.. Tapi memang kena terjaga pun,kang sapa nak mesej2 dengan Mrs.zb,xkn nak suh neelofa mesej2 dengan dia,kang kantoi pulak aku skandal dengan neelofa..kehkehkeh..

 Agh tidor la wei,sok keje pagi ni.. Mau tetido masa selinap ayam besok ni kang..

 P/s-terima kasih sebab baca..

Rembat SINI

Thursday, June 23, 2011

Keselamatan Jalan Raya

Keselamatan Jalan Raya (tajuk bapak boring)

Korang tau x kebanyakkan mangsa kemalangan jalan raya melibatkan penunggang motorsikal.. Xkesah la penunggang 2 sebuah mat rempit atau bukan tapi penunggang2 ni jugak la tetap kerap menjadi mangsa... Mencarut pa la yang aku tulis ni??ah sudah aku pun xpaham.. Xapa kita teruskan saja.. Sebagai penunggang motorsikal kita lah orang yang paling perlu berhati2, sebabnya kereta besar2 xperasan kita, diorang kan besar jadi diorang bodoh la sikit bab tengok benda2 halus cam kita si penunggang motorsikal ni... Bila berlaku kemalangan pulak secara otomatiknya kita kena label mat rempit.. Apa kejadah semuanya ni.. Kita bawak motor 20km/j pon orang langgar kita tetap mat rempit.. Haram jadah sungguh semuanya ni.. Dan haram jadah pa yang aku merepek cerita ni..
mat rempit rare

Yang sebenanya aku nak cerita, semalam aku pergi tengok cerita Green Lantern dengan kazen aku... cerita ni nak kata best, gempak gila babeng 2 xda la... Jauh sekali dari apa yang aku suspekkan.. Jalan cerita agak slow, lawan2 xda banyak, romen2 xda... Cuma ada la part comolot sikit yang xda sampai terbawa2 ke mimpi ngeri berair.. secara kesimpulannya boleh la tahan...
Masa dalam perjalanan balik dengan hati yang agak terkecewa, semangat untuk mengorat minah vietnam pon kian pudar.. Adalah lebih baik aku terus balik saja..
Masa tengah2 laju2 bawa moto tiba2 je datang seketul batu melayang hinggap terus ke dagu aku.. Korang tau x batu?? Batu kalau kena muka sakit tau.. sangat celaka sakitnya dalam bahasa inggeris... Nasib batu kecil kalau batu besar?? Boleh cedera parah tau x.. Mana datang batu ntah tengah2 highway... Penunggang motorsikal jugak yang kena, Mat rempit jugak ke kalau kena batu kat muka masa tengah bawa motor???

ni batu

Imagine la ni aku ngah bawa motor.. awek belakang 2 abaikan..
malas nak edit.. bayang2 sendiri la yek.. Kang aku letak pic maria ozawa korang bayang lain pulak...

Wednesday, June 22, 2011

Pagi Yang Busuk

Shif pagi ini memberi makna aku kena bangun pagi la... Sebenarnya best bila bangun pagi ni, masa kita kat dunia ni jadi lebih panjang sikit untuk tengok hal2 duniawi macam cerita2 pasal neelofa, kerja dan sebagainya... Tapi mata ni yang xnak nak membukakan dirinya, begitu jugak bantal n selimut yang dok tarik2 aku supaya jangan bangun.. Dem betul la kan mereka2 ni... Susah no aku bangun macam kerja pukul 6 je kan padahal 9... kehkeh salah mata aku bukan aku..

Bila dah bangun ngam2 je nak pukul 9 memang kalut la, mana ada sempat nak bersuriram2 atas katil 2 lagi cari nahas nama dia... Masuk bilik air gantung tuala, kumur malut, cpai berus gigi mata masih lagi sebelah saja yang mampu buka, sebelah lagi masih dibuai mimpi basah agaknya...2 pon 1/5 ja yang buka...

Aku capai ubat gigi brand colgate yang disahkan halal oleh jakim (tv yg cakap), memang xda masa la nak tengok betul2 ubat gigi 2 keluar tepat ke x kat berus gigi, g mampos la sama dia... Aku memulakan ayunan memberus dibahagian depan dahulu diikuti bahagian belakang... Tapi aku rasa memang xbes rasa colgate aku hari ni, xterasa harum kesegaran pudina 2.. Aku cuba amati betul2 bau dia termasuk juga rasanya, dah duduk dalam mulut kan rasa terus xsalah kan...

Akhirnya aku tau apa puncanya, xperlu aku berlari seratus meter, xperlu aku aku wat sit up, xperlu aku terjun dalam telaga untuk buat aku segar dipagi yang heaven 2... Bajingan punya cicak, xda tempat lain ke hang nak melabur, kenapa berus gigi aku... Akak aku punya berus gigi kan ada, berak sana la.. dem..dem... Wanngi gigi aku hari 2, putih melepak... Korang xnak try??

p/s - kenapa la hidup aku selalu diselubungi dengan taik??

Like Me PLEASEEEEE....

Post kat wall sendiri xda orang nak perasan...
Post kat wall orang lain pon orang ignore je..
Say hi kat IM pon xda orang nak buzz balik..
Hantar email kat fb orang lain xjugak ditekan2..
Create Event xda pon yang attending...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
So lepas ni pa lagi yang korang nak buat untuk suruh orang "LICK" pic korang????????

Permasalahan - best sangat ke masuk kontest like2 gambar ni??banyak juta ke hadiah dia??boley peymes ke bila menang??

Permasalahan lagi - Xrasa orang lain annoying ke bila tengok bukan main bekerja keras lagi korang...

P/s - Mintak kat kawan2 yang korang kenal udah ler...

Vote 4 me...come LICK my pic bebeh...oooyeeeahhh...
muka aku jadi cm ni lepas langgar meja tadi..kekeke

Monday, June 20, 2011

Entry Hari Daddy

Ramai orang  ucap Selamat Hari Bapa hari ni.. Kat bapak sendiri, kat bapak kawan2, kat bapak jiran2 dan kat kwan2 yang dh jadi bapak.. Aku bukan xnak ucap selamat kat bapak aku mahupon wat entry khas untuk beliau tapi tadi dia cakap kat aku
 
  "Xpayah la susah2 nak ucap r nak bagi hadiah segala bagai, cukup la hang selalu ingat kat abah dan banyak2     berdoa untuk abah"

Simple je kan.. Tapi maksud 2 yang penting... So untuk semua bapak2 kat luar aku boleh ucap je kat korang.. Selamat Hari Bapak.. Jadi la Bapak yang betul2 punyak "BAPAK" ok..

Gambar xda kena mengena..

Friday, June 17, 2011

Kenapa Kita Perlu Jadi Kaya


1. Peratusan untuk kita lambat mampos adalah tinggi sebab kita mampu menanggung segala kos perubatan..

2. Mampu mendapatkan makanan atau ubat-ubatan yang seratus peratus halal sebab benda2 halal sekarang sangat mahal..

3. Sentiasa di dampingi dengan rakan2, keluarga, orang yang xkenal atau sesiapa sahaja, xkesah la apa tujuan sebenar diorang..

4. Hari2 boleh makan salmon, kod, tuna, sirip ikan yu, tenggiling, rusa, tiram, gajah, burung kasawari, unta, kambing biri, apa2 lagi la janji yang mahal2..

5. Boleh on9 dimana2 sebab hp sentiasa canggih..

6. Bumbung rumah bocor, paip air pecah, television rosak, dinding belubang, itu bukan 1 masalah...

7. Nak pergi destinasi yang jauh cepat2 xda hal sebab kapal terbang banyak..

8. Keta rosak boleh beli baru..

9. Boleh guna ayat "Dont tell me how much, just give me the bill"...

10. Tiap2 tahun baju raya boleh tukar2..

11. Boleh mengorat Neelofa..

12. Boleh naik kapal dengan Paris Hilton..

13. Xpayah kena tag dengan gambar duit "log in fesbuk dapat duit" lagi

14. Xda masalah dengan PTPTN..

15. Boleh jadi macam Salleh Yaakob...

Yang lain nanti aku tambah la.. Kalau aku dah kaya.. kekekke..